duminică, 10 noiembrie 2013

Update 2015: Socialtrade.de nu mai plateste de mai mult de un an. NU MAI RECOMAND inscrierea in acest program!

Dintre toate site-urile pe care poti face bani dand like-uri, +1 sau tweet-uri, cea mai buna rata de schimb am gasit-o la site-ul pe care il voi descrie in continuare: 50 monede pentru 1€!

Da, este o rata de schimb excelenta, avand in vedere ca la celelalte site-uri, in medie, rata de schimb este de 1000 de monede pentru 1$!

Sursa: http://blog.optionsclick.com/
Sa vedem insa, cateva cuvinte despre acest site:

Sub lupa azi se afla socialtrade24. Dupa cum v-ati obisnuit deja, si acest site este realizat folosind aceeasi platforma ca si pentru socialbirth, gimmehits si celelate descrise pe acest blog. Nu va lasati descurajati de limba germana - in dreapta jos se poate schimba in engleza, asa ca niciun impediment.

Bonusul zilnic pentru activitate este de numai 2 monede, dar nu trebuie sa dai nici macar un like, tot ce trebuie sa faci este sa te loghezi in cont, sa intri la daily bonus si sa apesi pe get your bonus.

Pentru afiliati, numai daca acestia sunt activi (adica au minim 25 de actiuni/click-uri pe site) primesti 0.10 pentru fiecare utilizator.

Banii pot fi retrasi doar prin PayPal, iar suma minima pentru retragere este de 10€ (doar 500 de monede).

HAI SA FACEM NISTE BANI IMPREUNA si inscrie-te CHIAR ACUM apasand pe bannerul de mai jos:
SocialTrade24 - Kostenlos mehr Facebook Fans

25 de comentarii:

  1. Cum sa faci bani multi repede, usor si legal Iulie .2014
    Aceasta este cea mai usoara si mai rapida cale. poti sa faci o gramada de bani, repede si legal. merge! e testat! tot ce trebuie sa faci deocamdata este sa citesti cu atentie si pana la final textul. eram sceptic, totusi… In urma cu ceva vreme navigam aiurea pe Internet (probabil la fel cum faci si tu acum) cand am descoperit un articol asemanator cu acesta� in care se spunea ca pot sa castig milioane in doar cateva saptamani cu o investitie de numai 6 lei. imediat m-am gandit “chestia asta trebuie sa fie vreo escrocherie”, dar, curios fiind, am continuat sa citesc. Articolul spunea ca trebuie sa trimiti cate 1.00 leu la fiecare din cele 6 adrese mentionate in articol . Apoi sa iti treci numele si adresa la sfarsitul listei in pozitia a 6-a si sa publici articolul la minim 200 de forum-uri/adrese cu anunturi pe internet sau prin mail la cat mai multe adrese. Pur si simplu! dupa ce am analizat chestiunea si dupa ce am discutat cu cativa prieteni m-am hotarat sa incerc. la urma urmei ce aveam de pierdut in afara de 6.00 lei si 6 timbre? cum este si normal, la inceput eram sceptic si chiar ingrijorat in privinta aspectului legal. Asa ca m-am interesat la pttr si mi-au confirmat ca intr-adevar e legal! Deci am facut infima investitie de 6.00 lei. surpriza!…ghiciti ce s-a petrecut !!!��� .. intr-un interval de 7 zile am inceput sa primesc bani in cutia postala. Eram uluit! M-am gandit ca probabil se va opri curand, dar banii au continuat sa vina! In prima saptamana am primit 37.00 de lei .la sfarsitul celei de-a doua aveam 109.00 lei . in a treia saptamana stransesem 2547.00 lei ! si banii continua sa vina cu repeziciune. in mod cert a meritat sa cheltui cei 6.00 lei si cele 6 timbre (am cheltuit mult mai mult jucand la loto si la bingo!). Sa va spun cum functioneaza si mai ales de ce functioneaza. Cum?
    In primul rand va sfatuiesc sa salvati pe hard sau sa printati articolul ca sa il aveti la indemana.
    Pasul 1: iei 6 coli de hartie si scrii pe fiecare din ele : “m-am adaugat la lista ta”, astfel incat cel ce primeste plicul sa te adauge la listele pe care urmeaza sa le posteze si asa adresa ta va aparea pe alte sute si sute multiplicate de forumuri, apoi impaturesti fiecare coala (cat sa intre in plic). acum iei 6 bancnote de 1.00 leu si pui cate una in fiecare din cele 6 coli (ca sa nu se vada prin plic si sa nu se fure), apoi pui fiecare coala in cate un plic si inchizi plicurile. Ar trebui sa ai acum 6 plicuri sigilate, cu numele si adresa ta pe ele (la expeditor, pentru a ajunge in continuare pe forumuri!), fiecare dintre ele continand o coala de hartie si o bancnota de 1.00 leu. Acum trimiti plicurile la urmatoarele adrese:
    1)Barbucenescu Alexandru Marian,str aleea gladiolelor ,nr 2,bl c 19,ap 14,sc a,cod 240086,ramnicu valcea,jud valcea,
    2) Fudulu louren-str cronicar ion neculce nr 27 loc focsani,jud vrancea,cod 5300,
    3) Cerneschi Mariana-Stefania-str.rahovei,nr.15 cod 820065 tulcea jud. tulcea
    4)Velicu Cristian-Gelu-str.Dealului,nr.13.bl.26, ap.25 cod 520060 Sfantu Gheorghe jud. Covasna.
    5) Nichita Stihatul-str.Pascani,nr.4,bl.m10,sc.B, sector 6 Bucuresti. 6)Sofan Tudorica-str.Dudului,bl.511,sc.A,et.2,ap.8.cod.080527,Giurgiu,Jud.Giurgiu
    Pasul 2: acum tai din lista pe numarul 1 si muti celelalte adrese cu o pozitie mai sus (6 devine 5, 5 devine 4,etc…). astfel numarul 6 devine liber : completezi cu numele si adresa ta aceasta pozitie.trebuie foarte clar sa intelegi ca daca te vei pune in alta pozitie decit cea de-a 6-a, vei primi cu mult mai putini bani, pentru ca factorul de multiplicare se diminueaza. pentru a intari increderea in joc, trebuie sa nu trisezi si sa trimiti plicurile, deoarece altminteri, te excluzi singur din circuit semanind neincrederea.
    Pasul 3: schimba ce doresti dar, pe cat se poate, incearca sa mentii articolul cat mai aproape de original. acum publica anuntul la cit mai multe forum-uri/newsgroup-uri (sunt o groaza).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E vechi trucul , de când eram eu puțoi ca tine se facea smeneala asta . altceva mia bun ai ?

      Ștergere
    2. esti un excroc care pacalesti lumea,nesimtitule, cu ce ai scris tu aici am facut printer si o sa merg la politie ca sa imi bat joc de tine,ca sa te invat eu minte sa nu mai inseli lumea! idiotule

      Ștergere
    3. ai dreptate; e o ESCROCHERIE !

      Ștergere
  2. SocialTrade a platit mai inainte in 2013 dar acum nu mai plateste.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu mi-am facut cont la majoritate dar toti sunt,escroci....IN 24 DE LUNI AM FACUT 15 EURO...Rahat,o- magarie..

      Ștergere
  3. http://www.socialtrade24.de/?ref=3168 inainte a platit dar acum nu mai plateste doar veti piedre timpul.

    RăspundețiȘtergere
  4. NU PUNE-TI BOTUL LA ASA CEVA!

    RăspundețiȘtergere
  5. cum scoateti bani de pe ea\rn4share k nu stiu asta inseamna k ii vrajeala dar trebuie sa asptam k de pe ziua 24 cika se incep a da bani io nu cred dar mai aspt sa vdem ar fi prea prea si prea frumos sa fie adevarat daca stie cineva cum putem sa scoatem anun tatima si pe mine

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.simplejobs.ro/?ref=5359

    RăspundețiȘtergere
  7. http://www.simplejobs.ro/?ref=5359

    RăspundețiȘtergere
  8. Bãi "praliilor", da mai mergeţi, dreaku', și pe la muncã, nu staţi numa' cu mâna-ntinså !!!

    RăspundețiȘtergere
  9. www.banipeinternet2016.blogspot.com --> cele mai bune metode de a face bani in anul 2016 !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Îți prezint cel mai bun PTC.

    Online din 2007, cu 6 milioane de membri!

    Vino în echipa mea pe ClixSense: http://csl.ink/1DWH

    RăspundețiȘtergere
  11. nu este o metoda de a te imbogatii dar 25-40 de euro pe luna eu ii fac aici http://www.fanslave.net/ref.php?ref=1377428 depinde de cat timp stai online .

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu recomand
    http://www.fanslave.net/ref.php?ref=1439562
    Nu faci mult dar e foarte simplu!

    RăspundețiȘtergere
  13. eu fac in jur de 20-30 euro pe luna vizionand reclame si dand like-uri pe facebook nu este o suma mare dar pentru 2-3 ore pe zi cat timp petrec la pc este ok . http://www.fanslave.net/ref.php?ref=1377428

    RăspundețiȘtergere
  14. cea mai tare MATRICE-la ora actuala!...procesator de plata PAYZA!
    iregistrare gratuita:
    http://www.phoenixpowerrising.net/?fany22

    RăspundețiȘtergere
  15. aici faci bani sigur http://www.viespar.ro/?reff=1f2e46cc5fe2ee4ab039cafb4553efb4

    RăspundețiȘtergere
  16. aici faci bani sigur http://www.viespar.ro/?reff=1f2e46cc5fe2ee4ab039cafb4553efb4

    RăspundețiȘtergere
  17. Salut! Am gasit cateva idei de facut bani prin intermediul Internetului pe un site, http://cum-fac-bani-pe-net.ro/, sper sa fie de ajutor tuturor celor care vor sa obtina un venit suplimentar.

    RăspundețiȘtergere
  18. ✅Plata in 2 zile
    ✅ Lucrează de acasă
    ✅Fără experiență
    ✅Fără vânzare, întrebaÈ›i-mă cum Iată numărul meu de WhatsApp +27825893609

    RăspundețiȘtergere

Mai multe metode despre cum poti face bani pe net vei gasi pe Bani-pe-internet.net

Un produs Blogger.

Ne gasesti pe

Statistici

Cum o sa fac bani pe net © 2013 Supported by Best Blogger Templates and Premium Blog Templates