sâmbătă, 15 septembrie 2012

Dacă v-aţi apucat deja de virtconomics.com, atunci veţi avea supriza să vedeţi că, din punct de vedere al concepţiei, cele două jocuri seamănă foarte mult. Trebuie să apreciez, însă, că anno1777.com arată mult mai mult a joc realizat de profesionişti, cu o grafică mai bună, cu o strucutră mai îndelung gândită şi cu un FAQ mult mai bine realizat.

Sursa foto: www.anno1777.com
Singurul inconvenient al acestui joc este că aici trebuie să-ţi validezi contul, adică să te înregistrezi pe site-ul cashtrusted.com, să trimiţi un sms cu tarif normal la un număr pe care ţi-l dau ei, vei primi un cod pe care trebuie să-l introduci pe site, apoi ai două variante:
  1. fie încarci pe site o copie după actul de identitate şi 3 poze recente
  2. fie aştepţi o scrisoare cu un cod la adresa pe care o furnizezi tu.
Eu am ales cea de-a doua variantă. Scrisoarea a sosit în două zile, înăuntru era un cod din 9 cifre, l-am introdus pe site-ul cashtrusted.com, apoi am validat contul meu de pe anno1777.com şi gata, am putut să joc liniştit şi, de data asta, să şi încep să câştig bani (pentru că, până în momentul verificării/validării contului, nu poţi câştiga niciun bănuţ).

Ideea de bază este la fel ca la virtconomics.com, diferenţa e că acum nu mai primeşti nimic de la stat de bun venit în joc. Aşa că trebuie să te descurci singur:

  1. Mergi la "Luptă" şi cauţi un adversar care să aibă puterea mai mică decât a ta. Te lupţi cu el şi-l învingi.
  2. Din primii bani câştigaţi, mergi la "Imobiliare -> Închiriază" şi-ţi închiriezi o casă pe 5-10 zile. Eu am găsit cu 0,01 lei pe zi (foarte ieftin.) Ca să şi beneficiezi de bonusul la putere oferit de casa proaspăt închiriată, trebuie să mergi la "Profil&Inventar -> Inventar -> Transport" şi să te muţi în casa proaspăt închiriată.
  3. Mai departe, şi dă-i şi luptă până faci ceva bănuţi.
  4. Ca să-ţi mai creşti puterea, poţi să mănânci (am găsit cea mai ieftină porţie de mâncare cu 0,15 lei), să bei, să te îmbraci, să te echipezi cu diferite arme ... etc.
  5. Nu uitaţi, seara, înainte de culcare, trimiteţi-vă personajul la muncă: "Locuri de muncă -> Munceşte".
 Dacă încă nu v-aţi înscris, faceţi-o acum! Apoi recomandaţi jocul şi altor prieteni, pentru că, bineînţeles, şi aici primiţi bonus pentru referali!
 Spor la joc şi să auzim de câştiguri cât mai mari în bani reali!

Mai multe metode despre cum poti face bani pe net vei gasi pe Bani-pe-internet.net

Un produs Blogger.

Ne gasesti pe

Statistici

Cum o sa fac bani pe net © 2013 Supported by Best Blogger Templates and Premium Blog Templates