duminică, 31 martie 2013

Update 2015: Hiremefor5.com este offline.  

Am vorbit in urma cu ceva vreme despre cum sa faci bani pe net din microjoburi. Ei bine, una din multele variante straine ale romanescului microjoburi.ro este hiremefor5.com.

Zilele acestea am primit prima solicitare pentru unul din serviciile oferite de mine pe acest site.Am dus rapid la indeplinire sarcina si, imediat ce am transmis lucrarea finala, am primit si banii in cont: 4$ (5$ minus 1$ taxa site-ului). Plata minima se face la 4$, dar trebuie sa astept 10 zile pana cand cumparatorul imi verifica lucrarea si imi da acordul sau, apoi pot retrage linistit banii prin Paypal.

Asta e tot. Spor la treaba si atentie ce servicii oferiti pe hiremefor5!

Mai multe metode despre cum poti face bani pe net vei gasi pe Bani-pe-internet.net

Un produs Blogger.

Ne gasesti pe

Statistici

Cum o sa fac bani pe net © 2013 Supported by Best Blogger Templates and Premium Blog Templates