marți, 11 iunie 2013

Update 2015: Socialbirth.com nu mai plateste de luni bune. NU MAI RECOMAND inscrierea in acest program!

Am laudat de cateva ori (aici, aici si aici) proiectul romanesc socialbirth.com pentru ca merita! Le-au dat clasa portughezilor de la gimmehits.com sau olandezilor de la LikePlusFollow.me. Au ajuns, in cateva luni, la 9660 de utilizatori, si asta pentru ca au facut ceea ce au promis si nu s-au razgandit pe parcurs!

Au platit utilizatorii pentru like-uri, au trimis banii la timp, nu au schimbat regulile jocului in timpul desfasurarii acestuia si, mai presus de toate, si-au respectat clientii!

Am retras, pana acum, de la ei (cu dovezi de plata pe care le puteti vedea aici) 30$, si asta in aproximativ 2 luni (sunt membru cam din 10.04.2013). Asa ca mi-au facut o supriza placuta: mi-au oferit un cadou de 500 de monede. Nu reprezinta mult (0.50$), dar gestul conteaza. Vedeti aici supriza pe care mi-au facut-o (o sa ma recunoasteti dupa link-uri!)

Multumesc socialbirth.com si multumesc romanilor cinstiti si seriosi! Acum pot spune cu mandrie ca ...

Social Media Advertising Network - SocialBirth

Mai multe metode despre cum poti face bani pe net vei gasi pe Bani-pe-internet.net

Un produs Blogger.

Ne gasesti pe

Statistici

Cum o sa fac bani pe net © 2013 Supported by Best Blogger Templates and Premium Blog Templates