miercuri, 12 septembrie 2012

Gata! M-am hotărât să intru şi eu în rândul celor care fac bani pe net!

Sursa foto: http://www.sxc.hu/photo/1335853
Asa că o sa încep cu pasul 1: căutarea metodelor de a face bani pe internet!

Nu sunt chiar un începător într-ale internetului, aşa că o să rezum (fără a folosi denumiri neintelegibile pentru un începător ca mine, gen PTC) câteva metode de a face bani pe net despre care am am mai auzit de-a lungul timpului:
  1. înscrierea într-o reţea care îşi dă posibilitatea să câştigi bani prin vizionarea de reclame şi link-uri de afiliere
  2. publicitate pe bloguri/site-uri
  3. articole plătite
  4. site-uri care oferă mini-joburi (sau dacă te pricepi, mega-joburi)
  5. jocuri care te platesc să te joci.
Să vedem ce aleg:

1. Vizionare de reclame şi link-uri de afiliere (exemplu: neobux) - nu mă încântă ideea de a-mi bombarda cunoştinţele şi prietenii cu spam pentru a se înscrie şi ei, aşa că zic pas!

2. Publicitate pe blog. Probabil că aţi observat deja, acest blog are deja reclame. Despre rentabilitatea şi eficienţa lor, în alte episoade!

3. Articole plătite: mă voi înscrie la reţelele româneşti de articole plătite şi reclamă pe blog!

4. Site-uri care oferă mini-joburi: cunosc doar unul, www.mturk.com, dacă ştiţi voi altele, vă rog să mă anunţaţi! O să mă înscriu, să vedem ce iese!

5. Jocuri care te plătesc să te joci: deja mă încântă ideea de a mă juca pe bani reali. Condiţia este să nu mă oblige să "investesc" bani reali (cel puţin nu la început), deci poker sau alte jocuri de noroc sunt excluse din start!

Acestea fiind spuse, să ne apucăm de treabă!

Mai multe metode despre cum poti face bani pe net vei gasi pe Bani-pe-internet.net

Un produs Blogger.

Ne gasesti pe

Statistici

Cum o sa fac bani pe net © 2013 Supported by Best Blogger Templates and Premium Blog Templates